Förra veckans samanfattning XD

Hej XD
Var ett tag sen man skrev... men motivation har saknas tyvärr.
Har iaf haft lite praktik hos Pers syssling vilket varit skit kul eftersom när man åker bergare så får man se massa nya och ibland helt knasiga saker ;D
Tex så hade hjulaxeln eller så var det bärarmen som bara gått mitt i tu på bilens högra bak , måste fan säga att jag vart lite farsinerad av att se det !
Så det gjorde man Mån-Onsdag :)
Sen har man känt sig så jävla konstig förra veckan och jag var mer förrvirad än vanligt... :/
Råka även säga lite fula ord till en bankman eller kontorsråtta som jag kallar dom.
Rädda det ganka snyggt genom att säga att jag snacka med en annan ;)
Var även med om det mäst pinsama gympalektionen ever !
Vi skulle nämligen hoppa över och krypa under varanan person, dom skulle även krypa under mig :O
Sen har även Bju flyttat ut :D
Don hämta henne i Lördags så nu ska hon bli lastbilshund vilket förfärar Johanna och glädjer mig ;D
Eftersom rasen generelt passar till det.
Även om hon inte varit en favorit känns det lite eftersom hon var här så länge , även Pucca saknar henne !
firade även styvmor i Lördags vilket var trevligt och man snacka mest med Farbror och folk som viste vem jag var men som jag inte viste vilka dom var XD
Fick även en migränatack på bussen hem så middagen hamnade vid busshållplatsen i centrum, med syrrans hjälp kom man hem...
Sen dess har man fan fått kämpa mot matförgiftning , magont mensverk och idag urinvägsinfektion.... måste fan gnälla lite då det känns skit jobbigt :(
God natt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0