rolig dag och brand :)

Hej XD
Igår hade man kul kan man säga :)
Man kan säga att jag smålog hela dagen och eftersom jag inte sa vf så hängde Natti med när jag kissa , tjata om att få veta XD
Sen kom även Dina in efter att byxorna kommit på igen så höll båda två på istället... Försökte även ropa på Dennis fast han ville ju inte komma in på damtoa och rädda mig, han viste ju inte heller vad saker och ting handla om :P
Sen lyckades även Dina fälla mig så på svenskan hämnades jag med att trycka upp godiset vi just kastat på varann i ansiktet på henne :D
Kul hade man i alla fall !
Imorse vakna man även av att morsan snacka om att det brann i området :O 
Snacka att man sover bra om hela räddningsstyrkan kommer och rusar förbi min länga i området för att komma till där det brann , man inte märker ett skit :)
Tycker dock synd om dom drabbade eftersom jag hört att två hus vart helt utbrända och två andra fick skador  :/
Branden starta vid 04:00 och när man gick förbi vid kvart i åtta höll dom fortfarande på att släcka.
Sen idag var man i skolan till elva typ eftersom vi hade origentering som man gick med Dennis, Micke och Fredrik XD
Jag och Fredrik fick oss även ett gott skratt när vi lura Micke och Dennis att dom missa ett par skit snygga brudar haha !
Sen luncha man även på lacasa efteråt med Dennis , jag säger det fan vad gott med pizza !
specielt vegopizzan !mums :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0