körteori och grattis :)

Hej XD
Fasen vad man pluggar körkortsteori nu. Blir så frustrerad det där jäkla Astra så imorn ska jag
fan klara skiten, med så lite hjälp från Dennis som är möjligt ! :)
Har även haft oturen att försova mig igår och idag ... Tur nog hann jag precis till bussen när man vakna 10 min innan den gick.
Igår vart det mera kris för då ville inte håret ge med sig men tur nog kom man i tid ändå :)
Så för att förhindra detta har jag hållt mig borta från mitt rum så jag inte somnar som vanligt efter skolan... Fast i går spärra jag faktist in mig själv för alla "hade" typ kräksjuka, tur nog vart jag inte smittad !
För i helgen ska man ut och ha kul , då kan man inte vara sjuk ;D
Har även ringt min farfar och farbror så nu har man fixat så man får övningsköra på Söndag :)
Ringde även min kära styvbror för att höra om praktikplats , då fick man veta att han klarat CE kortet :D
Så nu måste ju bara jag  ta det ;)
Det har visat sig också att bådas dröm är att köra timmer i Norrland så man får väll se vem som blir först på den fronten :)
Fast om han hinner före kommer jag nog köra maskintrailer istället ;)
Är glad för hans skull iaf !
ses<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0