filmer :D

Hej XD 
Igår vart man väckt av storasyster kl 4 för hon gick in i fel rum... så då gick man in till henne några timmar senare , lekte lite rövare ;D
Sen mitt på dagen skjusa man lillesyrran till Stenhamra och man tackar för denna gång övningskörde man med Per ist för morsan , då gick det mycket bättre !
Efter Stenhamra åkte vi och tände ljus för Robin , jag kratta till graven <3
Sen när man var hemma igen hade man filtime  :)
Dom två första är väll mera barnfilmer men jag gillar att se olika tolkningar av dom gamla sagorna ;)
När man var mitt i den andra filmen så chatta man med Erik som ville ses.
Så då åkte man runt med honom ett tag och snacka om allt möjligt :)
Sen kom man hem och hade mys med familjen och såg på rödluvan när alla andra gick och la sig.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0