Lastbilar NEJ , sex JA

Hej XD
Idag har man övningskört i skolan , resultatet var väll inte det bästa men fick till det i slutet iaf.
Jag, Dina, Natti och Dennis slog även till stort till lunchen och valde att gå ÄNDA bort till Robins , tur 
nog var maten god ;)
Jag och Dennis har dock blivit förbjudna att snacka lastbil runt Natti så då snacka vi sex ist XD
Fast måste säga att det vart lite pinsamt när Natti säger ganska "Har du bara sugit av en kille" till mig och 6 st  unga hantverkare börjar skratta i bordet brevid... XD
Men det bjöd jag på plus att då kom vi på dom att tjuvlyssna ;)
Provade även ut en jobbarjacka i skolan idag och jag säger det.... dom jackorna är inte till för kvinnor med
höfter :/ Fast ölmage får man plats med :O Aja dagen var níce och nu har man precis kommit hem från zumban vilket gjorde en glad eftersom jag känt mig lite ilsken eller rättare sagt ireteerad idag ... 
Men imorn blir det ändring på det :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0