hemma hos Dina med mer :)

Hej XD
I Torsdags åkte man till Dina och sov där med Michelle , på kvällen var även Kim där.
Vi skulle ha ett Twilight maraton som gick si så där med ;)
Vi började se tvåan , sen pallade vi inte fortsätta se den så då hoppa vi till den sista filmen istället.
Efter det så skulle vi se ett klipp där ett par kysste varann för första gången på bröllopet hahaha det var skit kul !
Sen kom vi även in på någon erotiksida där vi hitta allt från manga, bög , animerat och vanlig porr haha XD
Mitt upp i allt bestämde vi oss även för att länka några klipp till Dennis vilket vi fick sota dagen efter ... eftersom han vaknat när han fick dom mitt i natten hehe :P
Dagen efter fick man dock kämpa sig ur sängen och åka till skolan, på lunchen gav vi även en present till Dennis som passa bra som ursäktpresent också ;)
Dock var det väll mest jag som lekte med den på lunchen men vad gör man inte när man inte har något
att göra ;)
Denna helg har man än så länge spenderat genomatt se på O.C första sesongen XD
Idag åkte man även med familjen till Alby och handla tv till brorsan.
Det roligaste var nog när vi tar en kundvagn som även finns på IKEA så ställer vi oss där jag, Sofie och Tova medans Johanna kör XD
Så åkte vi lite inne på net o net haha älskade folks miner ! :D
syskonbild tog vi också <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0