Städat :D

Hej XD
Igår orkade man faktist att dra ut och springa / gå en sträcka som jag körde förut :)
Var även snäll mot morsan och hjälpte henne genom att laga middag , städa hela nedervåning , sen avsluta jag även med mitt rum ! 
Så nu är huset rent tack vare fröken Emelie ;)
Mellan löpningen så såg man även förtsa avsnittet av fråga Olle vilket var riktigt nice !
Avsluta även kvällen med att räna lite mage, rumpa och ben :)
I skolan var det idrott idag och självklart ska man ha vollyboll... Fast när man väl fatta hur allt var så vart det ganska kul :P
Sen fick man skynda hem för man skulle ju över och fira mormor som fyller år idag :D
Grattis på 61 årsdagen !
Var en supergod middag och trevligt sällskap den ända nackdelen var väll att morsan och jag bråka lite men det är ju för att hon inte fattar vad jag ville...
men nu blir det film :D 
God natt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0