allt möjligt :D

Hej XD
Det senaste inlägget försvann medans jag skrev så det har tagit några dagar att ta till årken!
Zumban var jätte rolig så denna vecka drog man även till den , man märker knappt av att det är jobbigt att dansa loss tills man är klar :D
 Har hunnit vara på andra sidan skitdiket och firat farfar :)
Hade jätte trevligt när man snacka med kusinen Anneli och syrran. Fast vart fan lite gråtmild när saknaden över Robin sköljde över mig :(
Tur att man hade kusinen som stöd då iaf !
Har även åkt till graven två gånger nu på två veckor så det känns garanterat bättre nu :)
Så man upskattar verkligen att man får åka dit med Dennis och hans mamma!
Har även tränat loss på gymmet denna vecka :D
Jag och syrran drog dit och fick ett tufft schema av Yvonne så i tisdags hade man träningsverk!
Så tur nog drog jag och Natti till stan i Måndags :)
Var även i stan med Sofie och Johanna , man kan ju säga att vi shoppa på ett udda ställe men lyckat köp vart det iaf ;D
Nån kväll visade dom syskonkärlek som ingen annan verka fatta när jag la ut bilden på fb :D
Veckan har fan varit kanon , förra helgen var fan bäst när man var på Öland och hade kräftskiva och bada med hunden i havet :D
Dock är Pucca sjuk nu så jag har varit torka upp spya , byta nerspyade lakan Emelie i två dagar nu :/ 
Men vi får se vad som händer när vi ger henne mat ikväll :)
Men nu ska man äta en mysik lördagsmiddag med familjen efter en stressigt IKEA besök där man handla en blomma till rummet :)
ses <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0