kusin vitamin :)

Hej XD 
I dag har det fan varit en bra dag !
Först fick man en liten kusin kl 2 i natt så idag när man gjorde astra kolla man på denna bebisbild för att bli
posetiv :)
Om man säger så här så sitter jag gärna barnvakt i framtiden till denna lilla Oskar.
Sen åt man en sista gång med Natti i skolan eftersom hon slutar ju nu, sen efter lunch satt man med Mange så man fick rät på det där jäkla astra så nästa termin blir det teoriprov ! :D
Sen efter skolan hängde man med Dennis som hämta paket , det var även en sväng till Biltema.
Igår hände där i mot inte så mycket jag hade väll värdens sämsta humor och garva åt en klasskamrat som sa fucking hela tiden , en anna kalla honom oskuld haha!
Sen var det typ två andra skämt som fick mig att garva skit mycket men inte kommer ihåg :)
Juste sen åt lillwsyrran ståltråd så då försvann min läxhjälp fast tur nog hade man en förstående lärare.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0