hälsat på Robin <3

Hej XD
Igår var man tvungen att komma på fötter igen för då hade man möte med banken kl 15.
Så nu har man blivit vuxen och fått en dosa till banken så man kan sköta stitt UF företag ;)
Efter det mötte man upp Natti , Dina och Michelle som hade varit på möte innan oss , anledningen till att dom vänta var för att vi och Dennis skulle åka och hälsa på Robin <3
innan det stanna vi även på ica och köpte ljus av olika slag som vi tände när vi väl kom dit.
Man kan säga att det tog lite tid eftersom vi var tvugna att hoppa av i Sandudden , var tvungen att gå i skogen tills vi äntligen kom till Ekerö kyrka. Man kan ju säga att det vart en ordentlig promenad ;D
Fint hos Robin var det iaf fast det brukar det vara , lite jobbigt var det också men det känns alltid bra efteråt , det är bättre att dra dit fler så man inte bryter ihop eller nåt sånt.
Sen fick man även skjus hem av Dennis mamma viket man tackar för :) Men i morgon får man passa sig för Dina för hon och Michelle gick vilse när vi dragit typ så jag är inte hennes favorit ;)
Idag har man varit i skolan också och jobbat med Astraprogramet , det komiska är att jag sög på trafikregler fast tydligen men fick två mer än vad trafikverket kräver att man ska ha på deras prov haha XD
Såg även Gray`s anatomy ikväll , jag börja störtböla :`(
RIP MARK!!!
God natt <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0