R.I.P Bengt

hej
dagen såg ganska ljus ut till att börja med. precis innan första lektionen satt jag och några och hade ganska kul.
sen så ringer mamma på lektion ! läraren vart inte glad så jag svara inte.
då fick jag ett sms ist där det stod att bengt var död det är mormors man :(

min första tanke var att att det var skönt för honom han hade ju problem med hjärtat och allt.
men jag kunde inte gråta och kännde inget specielt heller så jag fortsatte att vara glad.

sen när vi e på väg till mormor så berätta mamma att bengt hade gått upp på morgonen för att fylla på ved i spisen och samtidigt pratat med katten.
sen vart det tyst så mormor går upp och hittar honom livlös på golvet med veden i handen.
så mormor ringde 112 och försökte med hjärt och lung rädning men det gick inte...
sen kom ambulansen och en läkare som dödsförklara honom.

fast jag känner mig mäst ledsen när jag såg mormor börja gråta så jag gick fram och krama henne.
min mormor har alldrig hållt mig så hårt vid en kram och gråtit så mkt :(
så jag tror jag är mer ledsen för hennes skull <3




vi ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0