Nattgibb och lite annat XD

hejsan XD

i lördags hade man kul ! först drog man hem till Philip med Natti och Jeffy och slöa lite .
men sen skulle vi till  Konsum och panta burkar så då fick jag hålla i Philips hund eftersom han skulle åka moppe med Jeffy dit :)
det var en leonberger som bara är 5 månader och jäklar vad den drog XD men det förstår jag hon känner ju inte mig och hundar i den ålden brukar ju oftast bara lyssna på den som trännar den :P

lite senare träffade vi även tjejerna från stan som var här i fredags . Men det vart bara en stund för sen drog jag, Natti och Jeffy för att nattgibba på IO även Jimmie kom efter ett tag :)
det vart kul vi spela typ left 4 ded hela natten :D sen tävla även jag och Natti i tetris på fb men jag vart typ skit sur när jag förlora men efter att jag tagit en snus och druckit en till rock star vart mitt humör som tur var mycket bättre :)

men sen vid halv 8 så var jag och Jeffy trötta så vi drog hem och dom andra stanade XD

tyvär vart det bara två timmars sömn eftersom jag skulle träffa släckten och fira Johanna och lillebror Jonas :)
det vart faktist ganska kul där för en gångs skull eftersom jag snacka och lekte med Jonas som jag alldrig gjort förut tyvärr <3

sen börja jag även garva när syrran lyckades få släckten att hålla tyst om hennes rökning XD
för när Camilla gick på henne om det vart hennes komentar tillbaka "röker man så dör man , röker man inte så dör man endå " då sa CAmilla tillbaka " ja men du kanske får 10 år till att leva om du inte röker "
men då sa Sofie "ja men då skipper jag ju hamna på ett ålderdomshem iallafall. " haha då var hon typ skit sur XD

sen efter ett tag åkte vi hem till mamma igen och grilla :)


och idag har väll inte den här dagen varit den roligaste heller eftersom jag var tvungen att ha Åsa en lärare jag hatar på tre av fyra lektiner idag :S
fasr biträdande rekton Marika vart ju inte heller så glad när jag satt och drack energidricka kl 9 på morgonen :D
sen hade jag även snus i käften fast som tur var såg hon det inte :P
fast jag sa det till Madde "fan vad nyttig jag känner mig nu :) " haha fan då garva man lite iaf .

sen på lunchen kasta jag även vatten på Andrea eftersom hon tog en bild och sedan gjorde om den så att man såg jätte tjock ut . så hón förtjäna det XD

efter skolan var man även med Madde , Robin och Dennis enn stund . Fast det var mot Dennis och Robins vilja eftersom dom ville vara ute och brumma med mopparna XD men lite kul var det iaf.

annars har man bara varit hemma och tagit igen den sömn man missa i lördags XD

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0