en fredag =)

hej XD

idag var skoldagen fan den segaste på länge ! men jag vet fan inte varför.

men efter skolan vart det roligare :P

Jag och Madde drog till stan och handla lite . Fast jag köpte bara en plånbok som är liten och behändig gänfört med min förra :)

Sen kom vi tillbaka till ön och träffa Robin en stund som vi vi även träffa en stund senare när han kom hem till mig och såg på talang med Madde och mig XD

jag tejpade även in min syrra i massa tejp lite innan det eftersom hon ville springa ut till min brorsas kompis men när jag tejpade henne kom hon som tur var på andra tankar ! :D

 syskonkärlek ;)

Sen efter talang och lite tråkig tid på rummet. Så drog vi ut och träffa Dennis och Anna fast Robin fick soppatorsk när han skulle hämta mig så vi fick gå till macken där vi mötte madde på vägen (som han redan hade skjusat)
sen även dom andra :P

fast det hände inte så mycket , sen skulle Madde hem då drog även Anna .

Men det fans fortfarande inget att göra så vi bestämde oss att dra till Philip där Natti och några till var :)
Fast tyvärr tog det så jävla lång tiid för oss att bestämma hur vi skulle dra dit så min mamma var inte glad när man tjatade om att vara ute längre !!!

Sen när vi väl var dära överaska vi alla och stod utanför och snacka och sånt =)

Fick även en bamsekram av Dennis med hotet att han inte skulle få tillbaka sin mössa ;) fast det slute med att han bar mig en liten bit till moppen XD då skapp man ju gå iallafall :P (tyvärr kan man ju inte få bamsekramar av den man fick det av förut :(   )

fast  morsans komentar när man kom hem var att hela området viste nog att jag var hemma eftersom Robins moppe låter jävligt högt xD tur att hon inte var arg !!! :D

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0