fiske :)

Hej XD
Igår kolla man typ på tv och var sur halva dagen ... Fast sen på kvällen så skulle jag ut med Natti så jag fixade mig vilket jag inte gjort på ett tag :) Men sen orkade inte hon eftersom hon var jätte trött :/
Då ringer Robin och undrar om jag vill dra till tappen bron och vara med han och Dennis som fiskade :P
Så jag fick klättra över det där jävla recket och ner till stegen för att komma till dom . Vi var bara där en liten stund eftersom några gammla klasskamrater skulle fiska på samma ställe... Så vi drog ner till marinan på Robins moppe med alla fiske grejer . Det var ett par som bara glodde på oss som idioter i sin bil XD då kunde jag inte låta bli att skratta ;)
vilket jag också typ gjorde varje gång killarna fick pungkross av alla farthinder /gupp . tur attt man är tjej då :D
Men fiske lyckan var inte stor så vi drog till Robin och lämna saker och hämta hjälm till mig !!! Sen vart det till Statoil där man även träffa Jeffy och Fanny :) Men vi hade inget att göra där så då hängde vi med dom hem till Daniel.
Då stod vi typ utanför och sedan satt vi även i rondellen men rondellen var läskig ! ;)
Sen vart det typ att vi satt och snacka med Max vi macken ett tag men sen var jag tvungen att dra hem XD
så killarna skjusa mig till centrum där vi även snacka ett tag men sen när kl vart 12 så tog jag cyckeln hem .
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0