kan jag få min Madde ;)

Hej XD
Igår kom man inte hem från farsan fören vid kl 21 . Men det var chill för Sofie var där hela dagen.
Så tråkigt hade jag inte :)
Men så fort jag kommit till Ekerö så drog jag och Natti hem till Daniel där madde och massa mäniskor var XD
där satt vi och hade trevligt tills jag och Madde var tvugna att dra . Så jag fick även be Daniel att få min Madde då eftersom dom tog sån jävla tid att säga hej då ;) och då fick jag henne faktist XD
Sen idag vaknade man och drog på gymmet med Madde så veckan börja med att man var nyttig iallafall ;)
Efter det så drog jag och Natti till ung mottagningen. Först skulle bara Natti dit men jag snacka även lite med kuraton så nu ska jag typ börja gå dit .
Det tog fan inte lång tid innan vi vart klara där iallafall så då  vart det hem till Natti och dricka tee och fixa naglarna vilket vi inte gjort sen i 7an XD
Sen när naglarna torkat så drog vi och väckte Andreas och var där tills både jag och Natti skulle hem och äta :P
Sen vid middagen hade jag inget poker face så morsan fatta att jag drack i fredags men som tur  var är hon inte arg XD
Har ingen aning om vad som händer ikväll det får vi se :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0