kört moppe :D <3

Hej xD
Idag kom morsan hem med moppen som inte gick att starta :/ Men efter att jag kikat igång den några gånger så gick det även att elstarta den :)
Så när jag och Per kollat igenom moppen så säger morsan att jag fick köra moppen hela kvällen men att jag skulle vara försiktig eftersom jag inte har körkort och nåt är fel på moppen XD
Efter det hsr jag typ bara kört moppe.
Drog även hem hem till Dennis för att sen om han viste varför moppen låter som en jävla gräsklippare , så det ska jag fan kolla imorn lite närmare XD
Sen ringde vi även ut Robin och drog till Älvnes sträckan för att se vilken moppe som gick snabbast ;)
tyvärr förlora jag... men hans moppe axelurerar bättre (vet inte hur det stavas) annars kom båda upp i 60 km/h :D
tävla även mot Tobbe idnert men gav upp jävligt snabbt , efter det drog vi hem till Natti och tvinga ut henne men hon drog in igen efter 10 min fast då hade även Philip kommit så då hänka man med han till Statoil XD
Sen har man väll bara kört moppe hela kvällen :D
god natt <3
en gammal bild när jag kör Robins moppe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0