nästan repris ;)

Hej :P Kvällen efter vart rolig iallafall. Johanna och jag stanade i centrum när morsan och dom gick hem :) vi skulle vänta på farmor och farfar skulle åka förbi och hälsa på oss när dom endå skulle via rättvik på väg hem. Fast vi årkade inte vänta så länge men vi satt vid vägkanten ett tag och kolla alla bilar ;) sen prata vi även med ett par föräldrar som tydligen vart skit glada att veta att jagi nte söp här uppe fast jag var 16. Fast igentilgwn är jag fan bra sugen på det :) Sen när man låg och sov den natten vakna man av att ludwig ville sova över hos oss. Så jag och johanna vart klarvakna och fick maka på oss så han fick plats på våran madras i förtältet sen somna man garvande eftersom ludwig somnat direkt fick vi ju anpassa oss efter honom så vi låg typ skeden allihop xD Sen när man vakna nästa morgon så drog jag , johanna och mamma och såg gammla lastbilar :P På kvällen crusade vi även runt med våran bil men sen vart det bråk så alla var typ kvar i husvagnen hela kvällen. Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0