rolig komentar och knas ...XD

Dennis "fan Emelie det här är som att se askungen 3 "

när jag skurar på taxi.

Emelie " det finns redan en askungen 3"

Dennis "okej då blir det askungen 4 "

Emelie " okej men vart finns min prins då ? "

Dennis " jag vet inte vi kan ju ringa hit din Ådam ;) "

Emelie " fy fan va du är dum ;) "

Denna komentar  var typ rolig för en timma sen men nu har jag och Adam bråkat typ.. han kan inte fatta att jag bara har kompis känslor för han eftersom jag varit kär i han så jävla länge :( fast han vart mäst arg /sur när jag sa att han var skum .... men men livet går vidare XD

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0