samanfattning XD

hej XD
sorry om jag typ varit död men interneten har varit död när jag tänkt bloggat =/
I fredags drog jag , Natti och Andreas till kaggen . Tänkte lägga ut bilder när jag är inne på min lilla dator sen när jag hittat interneten till den :)
Och i Lördags var jag så jävla trött och sov hela dagen men jag och Natti tog bussen hem vid 17 så morsan var inte så nöjd.. men då drog jag ut och träffa Madde , Daniel , Philip och några . så vi drog ner till kanalen och då ville Madde bada men Philip ville det också efter ett tag men då skulle dom hoppa från bron men Daniel övertala dom att inte göra det som tur var !!! XD
Jag , Daniel och madde nere vid kanalen :)
Sen igår så hade familjen en familjedag och spelade minigolf nere vid färjan och det vart fan jävligt lyckat :D
Var även tvungen att jobba på kvällen men efter det träffa jag även Natti, Robin och Dennis en stund men alla värkade ganska trötta så det vart en tidig hemgång .
Och idag vaknade man ganska sent men på eftermiddagen träffa jag Batti och jag , Pucca gjorde henne sällskap ner till hennes båt :)
Sen var jag även hemma hos henne ett tag innan jag var tvungen att dra och äta . När man är hemma hade spisen gått sönder så det vart pizza serverat ,mums ! XD
Men nu ska hunden ut :)
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0