senaste dagarna XD och grattis syrran :D

hej XD

Sorry att jag inte skrev igår eftersom kl är 12 så blir det ju typ så XD

hmm vart ska jag börja. I förrgår blir det så var jag morsan och Johanna jury i programet tru talant och det var faktist ganska kul såg även en skit het kille som sjöng så jag var helnöjd ;D





Sen när man kom tillbaka till ekerö träffade man Madde och Alina som skulle köpa skor på rea i centrum, dom höll ju inte med mig när jag sa kvalete före kvantetet XD men jag tyckte så eftersom vi såg ett par skit snygga vinter skor men... dom hade högklack vilket gör att man inte kan gå där det är halt :)

Men efter det vart det fika och jag tog självklart min chai latte <3 och vi snacka ett tag men sen ringde Alinas mamma så hon drog hem . När vi hade fikat klart mötte vi även på Philip och Daniel , Natti snacka även lite med oss när hon gick förbi XD fast sen drog man hem för att äta efter ett tag .

Fast när jag satt där och åt så ser man en moppe komma vilket betyder Dennis och Robin XD
Så vi drog och träffa Natti . Sen när vi vandra lite i centrum så såg jag en gammal circus Maximum så vi gjorde sönder den och pimpa Robins moppe :D







Igår hade man en lat dag ist men p[ kv'llen kom Robin och Dennis hit vilket var trevligt XD sen ska jag gratta Tova som fyller 7 idag XD men nu v'ntar s'ngen god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0