stan och ny dator XD

Hej XD
Idag fick man en ma dator ut av skolan som man ska låna så längen man går där :D
Den är fan skit nice och så jävla mycket bättre en min egna lilla dator .
Så idag hade vi dator kunskap, sen hade Natti och jag sällskap av blomis och hans två polare till lunchen vilket var trevligt :)
Sen efter skolan åkte jag in till stan med Natti eftersom båda ville ha nya skolväskor. Vi hade as kul och snacka och skoja typ hela tiden :)
Jag köpte även snygga ringar på HM eftersom ringar är jävligt snygga ;)
Typ en sån här fast det inte var adidas XD
Efter middagen kom även Dennis och Robin och bruma utanför huset så vi drog och träffa Natti Sen drog vi även ner till södran så att Dennis fick leka i vattnet med sin fyrhjuling
Igår lärde man även känna 2er och 3orna som går transport så vi fick typ intevjuva varan och redovisa .
sen fick vi även rita läraran och svara på fråger så igår vart ganska lyckad XD
Men nu ska hunden ut och jag måste snusa ! :P
ses <3
Em urgammal bild på mig och Natti :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0