statist och en rolig kväll XD

hej XD

idag vart det upp tidigt :S jag, mamma och Joakim skulle agera statister . Morsan tycker sånt är kul så jag tänkte ge det ett försök... Men gav upp gansa snart :/ vi fick typ stå och klappa händerna i två timmar och göra om allt flera gånger SKIT TRÅKIGT var det...

Sen var man typ nära att somna i bilen på vägen hem ... men eftersom hunden var överaktiv så var hon tvungen att rastast vilket gjorde mig pigg igen :) funderar nästan på att byta promenadväg eller börja ta betalt varje gång nån frågar efter en väg XD Eftersom varanandag typ så stannar alltid en bil och frågar efter ett ställe här på ekerö som dom lyckas köra vilse till ... så antingen får komunen skaffa skyltar annars kommer jag nog bli rik inom kort ;)

När man väl kom hem var det dags för middag och snacka om att man var hungrig XD fast när småsyskonen börja ropa "Dennis är här !!! Dennis är utanför !!! " kolla man ut och där är han och Robin :)
sen när jag bytt kläder var man med dom sen drog vi även och träffa Natti och det sluta med att jag åkte kundvagn ner till kanalen :D men fan vad rädd man vart när vi var jävligt nära en lycktstolpe !! :O
så gången efter hade jag Robins hjälm och tur var det eftersom Dennis styrde i gräset XD

 Natti råka böja säg ner när jag fota XD

  musiken ströma ut kan man säga XD
 pimpa Robins moppe med skylten från kundvagnen ;D

nä nu måste man fan sova ska vara jury till tru talant som ska visas på tv 3 snart . så imorn ska man upp med tuppen XD

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0