knas...

Hej XD

Idag har jag äntligen internet på min lilla dator :D Så tänkte ta ett bildinlägg sen från förra helgen .

Men iallafall så åkte nästan hela klassen till gärdet . Jag och Dennis kom ganska tidigt till centralen så istället för att sitta och vänta på bussen i evigher drog jag och köpte chai latte :P
Sen när bussen kom så träffa vi även Johan på bussen (en klasskamrat ) så vi småprata typ hela dagen. Väl framme fickk vi göra massa lekar för att lära känna varan . Vi fick även presentera oss och då fick vi veta att våran mentor är gift med en lärare på Ekebyhov !!! det såg nog lite roligt ut när jag och Dennis stirra på varan då :)
men sen fick vi veta att hon jobba på lågstadiet som tur var :D
Idag började man inte fören halv nio men Robin vart så närvös att komma i tid att dom tog bussen som jag inte hann med men jag tog den som gick nån minut efter . Och även kom jag snabbast till Bromma så jag var nöjd endå ;D
skulle endå bara brova kläder och lite annat  , det var typ första gången jag kände att det var lite konstigt eftersom alla killar typ bara drog ner byxorna och prova inför alla. Som tur var fanns det gått om toaletter så jag smet in på sån XD

typ sånna fast man typ byter plats på det gula och svarta sen har vi även fickor och dragkedja där uppe . 

Dagen vart väldigt kort men tydligen inte tllräckligt eftersom man träffa en person på ica i bromma som inte var så nice. Så jag sprang typ in i butiken så Natti fick komma efter när hon snackat med dom :/
Kunde fan inte hjälpa den känslan allså ville bara försvinna ! Sen lyckades jag även börja gråta när jag snacka med Anton om allt ... :(
Eftersom Emil drar till Åre imorn var några där och sa hej då :)
Eftersom det är pappa helg så är jag endå gärna där. spelade även skipp bo med Jonas innan vi drog dit så helgen började nästan bra... XD

ses <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0