Julklappar :D

Hej XD
Idag hade vi julfirande här hemma.
Stämningen var mycket bättre här en hos mormor <3
så min dag har varit trevlig :)
Nu tänkte jag lägga ut bilder på alla julklappar ;)
En hunbok som jag fick av Joakim och Tova :)
Fick shampo m.m och en palestinachal av mormor sen ett biokort av Jens :D
En väska av Evelyn som jag tycker är jätte snygg :D
smink av morbror Ola med familj XD
Nagelsaker av av Pers mamma Märta :)
En dvd-spelare och en sminkbok på engelska från morsan och Per :D
En träningsak från Ingela och morfar , sen protinpulver från Morbror Putte och Carro :)
Mina favoritjulklappar i år kommer från farmor och farfar , dom gav mig en kajal, ögonskuggor och en morgonrock :D
Årets roligaste julklapp kom från Johanna XD
Pappa och Annalyn gjorde mig även lite rikare :)
Älskar alla julklappar förutom protinpulvret som smaka skit :S fast nästa gång jag tränar ska jag prova mjölk istället för vatten som jag körde idag XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0