silekonbröst eller naturliga bröst XD

Hej XD
Började skriva detta i skolan men vi hann sluta innan jag var klar. 
Men då satt man där och lyssnade på en klasskamrat som jämför äkta bröst med silekonbröst.
Det tyckte han var som filmjölk och jordgubbsfilmjölk, självklart tyckte han att vanlig filmjölk är bäst XD
Tyckte bara att komentaren var så jävla rolig ! :P
Själv dissar jag silekonbröst ! Eftersom jag tycker själv att man ska ha självkänsla nog att vara nöjd med hela kroppen XD
Sen tycker jag att man kan träna m.m om man kan förbättra sitt välmående med det ! :)
själv är jag jävligt nöjd med mina men tränar för att få en fastare kropp XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0