jullunch, stan och tomtegröt :D (långt inlägg)

Hej XD
Har varit lite borta ett tag eftersom jag inte orkat skriva...
Men nu är jag tillbaka och lite har hänt faktist :)
I Söndags vart det hem till farmor och farfar där det var jullunch, det vart trevligt men tyvär så skiftade mitt humör totalt men var bra tillslut :)
Sen fick jag även julklappar som jag skulle öppna på julafton men öppna när jag kom hem tyill mamma ist.
Var ju så jävla nyfiken ;)
( bilden tagen från nätet )
Sen i måndags så hade man en ganska rolig dag i skolan som även vart ganska kort :D
Allla gjorde rester eller höjde betygen så några satt i resurscentret eftersom dom vilole ha det lungt.
Sen kom Jocke in och sa att jag varit hemma hos honom vilket jag inte varit...
Men han insisterade på att jag har varit där och hämtat sprit, då vfart jag lite generad eftersom min mentor var i samma rum och sa att han skulle spela in vårat samtal... XD
Tur att han inte viste hur han gjorde :D
Jag drog även ner till Natti , då ringde hon Dennis som satt på andra sidan fönstret vilket var kul XD
Sen kom min lärare och sa att vi fick komma in , då satt vi ekeröbor och snacka som fan så den dagen var
rolig :)
Dagen efter vart det in till stan med Dennis , sen kom även robin och vi satt på donken och vänta på att klockan skulle bli till tilräckligt för att dra till maddes skola :)
Sen när vi vänta på henne kom massa elever , det fans ju ingen snygg kille tyvärr... tur att det finns två på yrkesplugget iaf ;)
Igår vart det stan med Natti efter julavslutningen i skolan XD
Det kändes lite tomt att inte få några betyg. Fast man kom hem med lite småsaker från hm iaf :)
Idag har jag slappat, syrran kom även på middag XD
Sen vart det även bestämt att jag ska till momor imorn. Det ända kravet var att jag skulle få
tomtegröt på julafton vilket mormor kunde fixa :)
För jag menar vad är julafton utan tomtegröt :D
Sen skulle jag varit hemma 23 idag så jag kunde inte dra till Madde och träffa henne, Dennis och robin :/
Men dom får jag träffa efter jul istället :D
Men ska sova.
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0