båttävling :P

hej XD

Idag vart det ner till badet för att ta flotten ut på sjön så att man kunde se båttävlingen som var idag.
men tvvärr paja motorn på flotten så vi fick bokseringshjälp ut :P

fast sen kom rengnet så då hoppa man på en båt med V8 och körde ifrån rengnet och åskan :D sen lyckades vi även fixa en bättre plats att se tävlingen ifrån .

 jag och Jonas som sitter på flaket när vi åker ner till badet :D

 när vi körde ifrån regnet med båten idag ;)

Sen efter båttävlingen hände inte så mycket jag drog hem och lyckades somna på soffan när vi hade sätt klart på slutet av Bambi filmen... hatar värkligen att somna sådär eftersom jag inte vill somna så sent sen när man vaknat igen XD
Men efter tuppluren så spelDE Jg lite wii med lillebror men nu ska man ju försöka sova igen så god natt bloggen .

ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0