köpenhamn :D

Hej :) Bloggar från mobilen just nu ;) Det som hänt var att farsan ringde mig imorse och fråga om jag ville hänga med på tågresa uch syrran hade snackat om göteborg och liseberg. Men jag tänkte att jag häldre vill vara med kompisar än att åka dit :) Så jag och madde drog till stan och handla men först drog vi till vällingby och hämta hennes busskort och åt på sabway :D Sen hände massa saker tills nu ikväll som jag berättar när jag bloggar från datorn :p Men när madde hade dragit hem till sig igen så ångra jag mig. Så morsan snacka med johanna som gav luren till farsan som sa att vi skulle med tåget till malmö och sen till köpenhamn och gå på ett stort tiwoli. :D självklart ska jag med då ;) Så idag ska man till malmö Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0