lillebrorsan ... XD

hej XD
här har det fan inte hänt så mycket på den sociala biten. Madde är bortrest och man har ju känt sig lite osocial kan man säga :)
fast i söndags vart det hem till morfar och Ingela för att fira en kusin man bara träffar max 5 fånger om året . Men det var kul och man fick ju en tv så man ska inte klaga :D
Och tur var att jag fick den eftersom jag har renoverat mitt rum så att det ser ut som jag vill! :D
ska lägga ut bilder sen XD
Sen har jag även läst ut två böcker så man kan ju säga att läslusten är tillbaka :)
Den här boken var så jävla sorlig och den gjorde ju så att man ogillar snuten ännu mera :P
Fast det roliga var när vi var på IKEA då Joakim inte förstod vad jag menade så han sprang till morsan och sa att jag hade haft samlag ...
fast sen gav hon svaret att honredan viste det , så man vart ju lagom glad...
Men då börja han tjata med frågan hur många gånger man haft det till både mig och mamma ...
Fast det roliga var när vi stod i kassakön och han ringde sin storebror Ludwig och fick Per att fråga honom hur många gånger han legat XD fast då hade bara Ludwig garvat :)
ibland undrar man ju om man är släckt med sina syskon allså ... XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0