moppe moppe moppe & flumm :D

hej XD
ikväll vart det ut och träffa Madde och Dennis . Sen hade även Anastasia som jag träffat en gång och madde några gånger kontaktat Madde så hon kom till Ekerö XD
träffa även Robin och några fler. först hade vi inte så mkt att göra men sen vart jag flumm så Dennis ville kasta kottar i munnen på mig , men jag hadde kul vilket Robin och Anastasia också hade så det gjorde inget ;D
Sen fick hälften av oss skjus till macken och vi hade inga extra hjälmar men som tur var hann vi dit innan snuten åkte förbi :D
vilken den även var i söndags och igår också XD
Eftersom i söndags träffa jag Dennis och Madde , då hade jag hjälmen med mig så vi åkte tre på moppen :)
madde satt längst fram och jag bakom Dennis fy fan vad det var kul sen vibbrerar ju den där moppen som fan också :) Sen hade dom även glömt att stänga av radion på macken så vi satt och snacka i ett av hyrsläpen.
Medans igår var jag i stan med morsan och fota mig för ett filmbolag XD först skulle bara morsan göra det men jag halka in som ett bananskal typ :P
sen handla vi även presenter till Tova och Joakim och åt kebab med syrran när hon slutat XD
på kvällen träffa jag Madde , Dennis och Robin , vi åkte mäst moppe och satt cvid macken ett tag :)

söndagkvällen


tisdag kvällen :)




ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0