syskontid , Eva & Adam

hej XD
I Fredags vart det hem till farsan . det var ff så jag och Johanna hade lite syskontid kan man väll säga :D
det vart mäst att se på tv och vara inne på datan. Men sen kände jag mig så tråkig så då spelade jag flipper spel som det var en evighet sen jag spela XD Så Johanna fick höra ganska mycket jubel när det väl gick bra :D
Sen fick vi för oss att basta så vi gjorde även det , så jag har haft kul med andra ord XD
Sen i Lördags ville Jockis se på Eva & Adam serien så då gjorde jag det med han eftersom jag också har gillat den serien en gång i tiden :)
Joakim satt även och såg filmen dom gjort när jag kom hem idag . För jag hade nämligen tagit med mig Pucca till Stenhamra eftersom min kusin Anton skulle hjälpa mig med moppefrågerna XD men jag hade slarvat bort lappen med lösenordet och allt ... så vi satt och kolla på en konstig film och snacka om våran knäppa släckt och allt möjligt XD
men vi ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0