hockey med dosa & snyggare blogg

hej !
här händer det fan inte mkt XD
fast i fredags vart det fan pinsamt ! Dennis hitta en hockeyklubba så han körde hockey fast med dosa ist  XD
men sen kom Enlund och skulle skjuta mål på mig ... fast han sköt för hårt så dosan gick upp... så det låg snus utspritt i koridoren . Så jag tog upp allt fast då vart det ju stopp i toaletten ist när jag skulle spola :)
tur att ingen lärare såg !!

sen igår åkte jag till kista med Natti handla skit snygga grejer :)
fast på vägen hem tappa jag min plånbok... 800 kr åt helvete så då vart jag sur !
sen skulle jag och Natti igentligen till Philip men det vart för många om jag skulle med. Så då vart det hem till farmor och fira henne ist :)
men jag årkade inte åka hem så jag sov hos kusinerna eftersom där kan man känna sig som hemma jämfört med alla andra släcktingars hem på den sidan xD

så idag har Anton hjälpt mig att snygga till bloggen lite =D

det var också en ganska sen hemgång så ikväll vart det att se på lite film när man väl var hemma. 

 alla säger att den här filmen är dålig XD jag älskar den fan :P

  en favorit :D

senare idag eftersom kl e över 12 ska jag försöka släpa med mig Dennis till hundparken i drottningholm XD

önska mig lycka till ! 
god natt <3  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0