legg, bankomatkort och lite bilder XD

hej XD

sorry om man är dålig på att skriva men det händer fan inte så mkt just nu :)
lite bilder från förra veckan ;)

 Madde och Dennis :P

 jag och Dennis :)

 Madde och Dennis XD

 jag och Dennis igen :D

fast denna vecka har det inte hänt så mkt som sagt XD fast på gympan i måndags fick man ju typ hångla med dockor .. det var äckligt men vi skule göra hjärt och lung rädning så man var ju tvungen.

sen idag fick jag mitt legg och aktivera mitt bankomatkort :) sen åkte jag och Madde till sabway och åt middag
typ XD

fast på vägen dit messa jag en kompis och fråga varför han dissa mig ... fast jag fick inge bra svar tyvärr :(

men imorn har vi spexfoto i skolan så jag måste hitta på något att vara ... vi har inte veta detta så länge så det är ganska svårt :P

ses <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0