min födelsedag och lite till =)

hej =)
årkade inte skriva igår.. men gör det nu ist :)
i söndags var jag och mamma och såg på ballar av stål :D
det var ganska roligt men jag var jätte trött så jag gäspa typ ganska ofta tyvärr.
så om två veckor kanske man syns på tv vem vet :P

sen på kvällen kom min släckt på morsans sida . Alla utom mormor och syrran eftersom dom var i spanien :)
så nu har man nya kläder och biokort :P

sen igår fyllde jag ju år vilket var nice :D nu är det bars två år tills man blir 18 :D
det vart ganska kul också eftersom det vart första moppe åkandet för i år körde lite i garaget eftersom Robin var så snäll att låna ut moppen , vilket var kul xD
 sexiga jag som brumar lite med moppen :D

sen var vi hemma hos madde en stund XD fast tyvärr klara inte hennes fotölj av när jag , Madde och Dennis satt i den så ena benet gick av när Dennis reste sig . så vi drog till garaget igen :P

 :D

sen gick jag och Enlund hem eftersom jag skulle fira med familjen och han skulle typ träna.

Idag har det inte hänt så mycket höll på att somna i skolan :S
sen på kvällen var jag med Natti, Jimmie , Dennis ,Robin Jeffy , Gurra och alex vid ica och hade kul :P

vi ses <3


Kommentarer
Grahn

hej

2011-03-19 @ 14:35:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0