spexfotot och motion ;)

hej XD

idag var det dags för spexfotot :D
det gick väldigt bra jag hade t-shirt och legins med en brottartrekå över. haha några undra vart fasen jag fått den ifrån :) men det var ju självklart johannas :P

fast jag tog ingen bild eftersom jag glömde det :S
fast det var ganska roligt eftersom dom flesta var spexade :D och Jesper i klasssen hade slagit till ordentligt och var utklädd till tjej :D  fast vi fotades tyvärr i två grupper så jag hoppas att man kan köpa den andra gruppens foto också :P

sen känner jag väll att jag fått veckans motion genom att springa efter Dennis i korridoren :D
jag skiter väll om alla stirrar och tittar upp när jag skrek på honom lite väl högt :P jag ville ju ha "min" mössa ;)


vart en sväng hem till madde och till ica eftersom man äntligen kan köpa energi dricka där XD fast jag behövde inte visa mitt snygga legg ;)

men nu ska jag vara social med Natti på msn

ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0