amatör meck och en rolig dag XD

hej xD
idag har dagen faktist varit ganska rolig :P
vi slutade kl 12 vilket var nice så vi drog till gula ladan jag , Dennis och Philip och åt pizza Robin kom också efter ett tag :D
jag och Dennis delade på en men man vart ju bara propp mätt av det. Sen kom även Andrea när vi var på lidl
fast vi gick tillbaka eftersom hon också behövde äta.
Sen splitrades vi så jag Dennis, Andrea och Robin väntade på Andreas buss , då såg jag en kompis på bussen vilket var ganska pinsamt eftersom jag tror han e sur på mig...

Sen vart det hem till Dennis och vi hade inget att göra så vi bestämde oss för att mecka Robbins moppe :)
fast det gick inge bra eftersom grejen vi skulle ta bort satt så jävla hårt...



och jag garva så jag fick ont i magen eftersom att Dennis och Robin fått ett sånt bra samarbete .
så säger Dennis "nä vi samarbetar ju så bra så du kan ju gå och lägga dig emelie"
mitt svar "vart finns sängen ? "
där uppe kommer upp och avslutar allt sen när jag e klar här " elr nåt sånt XD

fy fan såklart man garvar ett sånt skämt , jag bad han hålla käften så att magen skulle få villa efter den skratt atacken XD

sen kom även Natti Jimmie och Jeffy fast Jeffy hade punka så han var tvungen att dra .
så jag hängde med Natti och Jimmie hem XD

men nu ropar fan sängen

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0