rolig promenad och ny jourhund :D

Hej XD
Gårdagens fika hemma hos Sofie vart typ en katastrof !
Eftersom alla var trötta när vi kom dit så Johanna var sur , tova och Joakim gjorde allt dom inte skulle göra...
Jag var inte heller oskyldig eftersom jag var trött så var jag inte pratglad direkt :)
Så det vart en tidig hemgång kan man säga XD
Sen resten av kvällen såg man på filmer på datorn. En film jag specielt gilla var Flicka 2 :)
Vet inte varför men den filmen fick mig värkligen att sakna ridnigen och Tess ♥
Och idag har jag väll typ bara latat mig och löst problemen med filmkvällen.
Sen var jag ju även ute med Pucca och det roliga var att jag då var tvungen att säga åt henne och sitta, då råka jag säga det lite högt så grannnen som rasta sina hundar hade lite kul när hennes hundar satte sig på min begäran när dom var i området och jag vid vägen ... XD Fast dom hundarna är så lydiga så dom går itan koppel överalt. Så mitt mål är att nästan komma så långt med Pucca :)
Men nu ska vi sova eftersom imorgon ska jag tränna och hämta våran nya jourhund Benji på Arlanda XD
Längtar redan !
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0