SL .... och kryssning :)

Hej XD
Idag vart det fan körigt nu på morgonen...
först försover man sig, hann knappt dra ut med hunden :/ Men som tur var så hade jag packat skolväskan igår kväll så slapp bry mig om det :)
Men sen förstörde tyvärr den där jävla busschaufören mitt schema genom att komma till bromma när min buss precis åkt ... men kah var inte själv så jag och jocke tog en annan buss till skolan och även Ogge hoppa på påvägen :)
Brukar inte vara så pratglad på mrgonen men hade lite kul endå XD
Sen så ska jag även hänga med Madde på kryssning med hennes familj :D Fast först måste jag snacka med morsan och farsan eftersom farsan också skulle åka kryssning i mellandagarna.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0