gymma med Natti ;)

Hej XD
Just nu har man historia. Men jag sitter och gör ingenting vilket är ganska dumt eftersom jag vill ha ett A i slutbetyg.
Fast jag tänkte satsa att plugga på det när vi har höstlov så jag hoppas jag håller det löftet :P
Sen idag ska jag och Natti dra ner och gymma vilket ska bli kul.
Inte själva träningen men att göra något med Natti kommer bli kul eftersom vi inte hittat på något tillsamans på EVIGHETER :D
Sen måste jag även plugga... så det blir nog inget ut och åka ikväll :(
Men så fort jag fixat kortet och lagat moppen som behöver fixas liteh här och där då jävlar ;)
Då kommer den nog bli snabbare än Robins moppe vilket jag ser fram imot :D
Men nu ska jag fortsätta att försöka skriva nåt bra om industrialismen.
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0