sorg ...

Hej XD
sorry för den dåliga uppgraderingen ? Men jag har mått så dåligt över att min gammelmormor gick bort i helgen av en hjärnblödning, jag såg när hon fick den eftersom vi var på Dalarö och firade min mormor :(
Men gammelmormor vart endå 91 år gammal och hon han träffa alla innan hon gick bort vilket jag tyckte var
bra ! <3
Så gårdagen gick man runt och grät och orkade ingenting :(
Sen idag fick man dra tidigare från skolan eftersom man skulle köra moppe på bana :) Det gick ganska bra ... men jag trodde det skulle vara lättare :P
Sofie skaffa även en ny tattuering idag som ska föreställa en elienpinuppa ;)
Så jävla fin !!! :D
Men nu måste hunden ut och pissa.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0