finlandsfärja :D

Hej XD
Idag hade vi en varjerande dag ;)
På morgonen fick vi ha arbetarskor eftersom vi skulle lära oss hur män bar tunga grejer. Vi fick även ta hjälp av en lastpall vilket underlättade.
Den var ganska rolig att köra också :P
Hade även skolfoto idag innan gympan så jag hoppas jag ser hyfsat bra ut på det, i år fick jag sitta ner på klassfotot vilket jag sällan gör XD
Men igentligen inte så konstigt eftersom jag är ju kortast ;)
På gympan vart det pinsamt som vanligt typ men värst vart det när man skulle ha styrka med årskurs 2 :O
så då jobbade jag bara lite... men självklart fans det gått om killar att spana in eftersom man var ensam tjej ;D
Efter skolan har jag därimot inte varit så aktiv men när jag jobbade på taxi ringde jag Madde eftersom jag ville fråga om hon ville hänga med på finlands färja med min farsas familj den 21 october.
Anledningen till att vi åker är att styvsyrran Evelyn fyller 14 :) Självklart ville Madde med eftersom vi har pratat om att åka finlandsfärja tillsamans i evigheter :D
Så om allt går som det ska så kommer jag och Madde flumma loss på finlandsfärjan den 21 october :P
god natt <3


Kommentarer
Madde

wiie, längtar!♥

2011-10-07 @ 12:35:26
URL: http://madeleinefr.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0