moppe moppe xD

Hej XD
Nu sitter man i skolan och väntar på att dagen ska sluta eftersom huvudet värker som satan :/
Så gårdagen var bättre eftersom då var man bara här i 1h 30 min .
Träffa även Madde som bjöd på chai latte nere vid cafet i centrum och precis som alla andra tycker hon att Joker (jourhunden) är söt eftersom jag tog med han . Eftersom han inte ska riva huset och vara själv ;)
Daniel kom ocså en liten stund men vi drog hem så han var bara med en snabbis.
Efter middagen hörde jag en moppe som kom, då var det ju självklart Dennis och Robin.
Dennis hade även fyrhjulingen så Efter att vi varit utanför mig ett tag övertala jag morsan att jag skulle få köra moppen vilket hon gick med på :D
Så när vi fick för oss att dra till Madde så tuta vi alla i kör ;)
Sen när vi hämta henne fick vi för oss att dra till Martin men det var efter att vi bogsera Dennis fyrhjuling.
Men sen var Martin på Gotland så Då drog vi och tävla på bryggarvägen och lite överalt.
Så moppen kom upp i 65 med oss två så jag var nöjd :P
Men nu dör min skoldator snart XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0