Joker har fått ett hem :)

Hej XD
Råka göra förra inlägget till ett utkast.
igår var väll dagen som vanligt bara det att Natti och Dennis vart hemma från skolan.
Men jag åt med Robin och gjorde sällskap med Allan och Blommis till bromma vilket var kul eftersom bussen var så fullsatt av människor.Så Blommis och Allan delade på sättet som är där barnvagnarna brukar vara XD
så jag garva åt dom och skämta om att ta en bild vilket jag tyvärr inte gjorde :D
Sen när man väl kom hem så hade vi gäster av några som köpt
joker så den 29 september flyttar han :)
Vist kommer man sakna honom men man ser fram imot att ha hela koppel ;)
Igår kväll gick man även ut med Pucca på en lång promenad vilket var riktigt nice förutom att det blåste
som fan !!
När vi var ute ringde även min far och kolla att allt var ok med mig och allt <3
Det är jätte kul att han har börjat bry sig och han skiter i Annalyn och lägger oss före henne !!!
vilket är ett stort mirakel !! :D
Sen har även morsan bestämt sig att bli aktiv i hundar utan hem så när Joker åkt så kommer nog en annan hund till oss vilket jag fortfarande är lite skeptist åt men vi får se XD
Avslutingen på kvällen vart ju såklart Idol , ett avsnitt av mannen som talar med hundar :)
Sen när Pucca låg och snarka brevid mig så kunde jag inte sova så då fortsatte jag läsa på Cecars bok.
Och nu sitter man i skolan ensam eftersom Dennis och Blommis är borta :(
Men snart ska man luncha med Natti.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0