årets kräftskıva :P

Hej XD
I Lördags hade släckten sin årliga kräftskiva som var i Tierp :)
Det börja med att man fick åka med morfar och Ingela vilket man trode skulle bli skönt men man vart tvungen att dela bil med morbror Putte ...
Men på den resan lärde jag mig 3 saker !!!
1 Jag , morfar och Putte älskar att argumentera och ha rätt ;) !!
2 min morbror är ibland den jobbigasete människan i värden...
3 Putte och hans tjej Carro är förlovade :O
Det första och sista gjorde mig faktist mäst förvånad :)
Sen hade man ganska kul när man väl var uppe. Eftersom detta år lärde man känna alla bättre och morfar gav mig till och med en kram när jag bråkat med Per. Vilket är väldigt olikt honom.
Men det enda som var sorgligt var att morfar och Ingelas katt har gått bort :(
och Tussie som hon hette fans med oss i 15 och ett halvt år så det kändes lite när man fick höra det :(
Kräftorna var iallafall goda vilket dom ska vara på kräftskivor :P
Dagen efter klippte jag även klorna på en hund för första gången men man vart ju tvungen när klorna var
långa på Pucca. Fick även beröm av Sofie för att det blev så bra så jag var helnöjd :D
På vägen hem åkte man hem med familjen vilket var tur eftersom man var så trött av att hoppat studsmattan halva dagen med syskonen och kusinerna ;)
Men nu ska jag se Idol
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0