klippt mig ;)

Hej XD
Idag fick man sluta tidigt i skolan. Fast jag stanade kvar för att snacka med Dina , Natti och Inan , då snacka vi om allt som hänt den senaste månaden och även lite annat , det roliga var att hon sa att jag inte fick göra något med mitt hår eftersom jag och Natti snacka om att dra hem till henne och fixa håret :)
Fast när vi väl kom hem till Natti efter trippen till Ica och grillen så klippte jag håret på mig själv och Natti färgade och klippte ;)
Vart fett nöjd fast är ovan nu när det är lite kortare, Natti hjälpte mig rätta till det lite eftersom det vart lite väl
ojämt i början :P
Före ;)
Efter ;)
Som ni ser tog jag lite mera en topparna , det behövdes verkligen !
Sen efter att man varit hos Natti ett tag var man tvungen att dra hem och äta , efter det träffa man även Madde och Timmy . Fast det vart bara en snabbis innan morsan ringde och sa att ***** skulle komma och kolla på Bugsy , självklart drog jag och Madde hem till mig då , vi tog även en tur med hundarna :)
På bilden håller jag alla hundar men halva promenaden tog Madde Meisie eftersom det blev för dragigt med två dragiga hundar :)
Så tack för hjälpen Madde !
Tyvärr verkar inte ***** komma idag så h*n kommer väll imorn istället XD
Så resten av kvällen satt jag och Madde på rummet och snacka till hon skulle hem :)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0