Hundpromenad och kamphundar XD

Hej XD
Igår vart man barnvakt ett tag igen eftersom morsan och Per jobbade.
Men så fort dom kom hem drog man ut och sprang/powerwolk vilket var nice :)
fick även skämas lite över ... vi möte en kille med sin bulldog , har ingen aning om vad resten av rasen heter hehe , då börja Pucca skälla :/
Sen när jag möte honom igen bad jag om ursäkt och förklara att hon vart lite konstig precis innan och under löp.
Tur nog förstod han , sen snacka vi även om fördomar mot kamphundar och vilken fel syn man har på dom i media eftersom hans tik var hur lugn som hälst om man gämför med Pucca. Vi snacka även lite hunduppfostran m.m. :)
Medias uppfattning :
Min uppfattning:
 
Min hund är fyra år och det här är typ fjärde gången någonsin hon hälsar på en mötande hund eftersom hundägare inte vill det ... 
Så denna hundägare gilla jag skarpt :D
Vet att jag måste ge mig själv en känga eftersom Pucca inte lyssnar 2-4 veckor varje år men jag lovar er det är svårt men man kämpar ändå ;)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0