Kajaktur m.m. :)

Hej XD
I Söndags hängde man med mamma och Johanna på kajaktur runt Långholmen vilket var riktigt kul!
Jag och Johanna dela på en och mamma hade en egen kajak.
Tyckte det roligaste var alla våger som gjorde en ostadig , speciellt när en skärgårdsbåt åker förbi , jag och Johanna trode dom vågerna skulle vara dom lättaste haha XD
Det visade sig att dom var svårast ;)
Efter kajakturen satt vi och njöt av antingen en jätte god dricka eller en glass vilket var mysigt <3
Sen igår spenderade man dagen genom att se hela första sesongen av Hart of dixie, jäklar vilken
bra serie det är :D
Väntar bara på sesong 2 !
Fick även vara barnvakt igår eftersom mamma och Per skulle på fråga olle.
Gick fan bra förutom att man inte viste vart Jockis var halva kvällen men som tur var dök han upp lagom till läggdags :)
Så det var jag och Tova som mysa till det med middag framför tvn :D
Men nu ska man ringa Natti :) 
Ses <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0