Lite om dagen :)

Hej XD
Idag vart man upptvingad av morsan som ringde mig hela tiden eftersom några skulle kolla på biju idag.
Hoppas det gick bra för nu känner vi att det är dags för dels Puccas skull och nu har även jag börjat festa mig vid henne ... men det är ju inte så svårt eftersom hon kryper upp i sängen varje morgon ;)
Sen har jag även börjat läsa den andra boken i hungergames så det har sysselsatt mig nästan hela dagen förutom när Johanna försökte få mig till gymet som istället blir i morgon.
Sen kom även Tova och ville spela kort , det sluta med att vi brottades och kittla varan på skoj istället
vilket var kul :D
 tills hon tog perfymen och bomba mitt rum... :/
Men nu är man hos Dennis på spelkväll , har än så länge spelat super mario :)
Fast nu lyssnar vi typ bara på musik och har även hört hans granne ropa efter sin försvuna katt också.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0