Rättvik :D

Hej XD
Kom hem från Göteborg i går , innan det var man i Rättvik mån-ons , det var riktigt nice !
Första kvällen var bäst för då gick vi runt allihopa och titta på bilar , sen åt vi även en varsin langos, när vi gör det träffar vi även Ludwig , hans flickvän och kompisar :)
Så då satt vi med dom och hade kul och Ante ville ge mig öl fast morsan var med så då tacka man självklart nej ;)
Sen när man kom till campingen uppe på berget så satt satt jag och Johanna och ladda telefonen med en brud som vi snacka bra länge med och hade kul :)
På tisdagen fick Johanna och Per ta med sig alla djuren inklusive hamstern och hämta Jockis som blivigt sjuk hos en kompis .... Så då tittade morsan , jag och Tova runt på marknaden och jag köpte en tröja , självklart kolla vi på alla fina bilar också ;D
Sen på kvällen drog hela familjen ut och åt , crusade runt med alla andra bilar , då var jag fixad från topp till tå :)
Sen på Onsdagen träffa vi Ludwig igen en stund eftersom han fyllde år och sen packa vi ihop åkte rådder (?)
Vi åkte även förbi en gammal vän till familjen som bodde i Dalarna på fika , hade trevligt och det sista stoppet vart i Sala där vi grilla korv och hade mysigit på en rastplats :)
Det var Rättvik för i år , nu ska hunden ut XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0