syskonkärlek :D <3

Hej XD 
Kom på en sak idag. Många syskon visar kärlek till varann genom att snacka, slåss,
hjälpa varann m.m. 
Tanken slog mig då att jag och Johanna vi gör allt det där eller har gjort... kan inte räkna på fingrarna hur många gånger hon fått mig att gråta eller hur jag själv gråtit över att vi gjoort illa varan :)
Detta gjorde vi ända upp tills jag gick i sexan tror jag fast det hände bara enstaka gånger dom
sista åren som tur var ! :P
 Vist man ska inte slåss vilket jag vetat ända sen man gick på dagis , ändå gjorde vi det. 
Samtidigt som vi gjorde det löste vi oftast saker själva tillslut vilket gjort oss mer självständiga , kan lösa problem, ge varann syskonkärlek stöd och allt syskon finns för :)
Så det jag försöker säga är att man inte ska döma syskon för en gnutta av det dåliga man ser, även om våld inte är bra och inget jag vill uppmuntra !
Jag menar alla visar kärlek till varann på olika sätt, vi gör det på vårat sätt precis som andra visar sin syskonrelation på sitt sätt.
För om man skulle se oss idag skulle man nog bli lite förafärdad när vi t.e.x brottas om vem som ska ha datan eller nåt ;D
Fast idag gör vi allt på skoj istället för av ilska ! :D Så alla dom som dömer på förtid GÖR INTE DET :)
Syskonkärlek är något specielt ingen kan förstå så skit i tvprogram som förvrider sanningen och kolla på verkligheten istället !
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0